Centrum BHP i PPOŻ

www.selabhp.pl

Praca

Zatrudnimy Asystenta Prezesa, Koordynatora Szkoleń
data publikacji: 30-10-2017

przewidywana data zatrudnienia: 12/2017

W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PAŃSTWOWEGO, PIERSZEŃSTWO BĘDĄ MIAŁY OSOBY Z POWIATU NOWOSOLSKIEGO, DO 30 r.ż., ACZKOLWIEK KAŻDA APLIKACJA MILE WIDZIANA.


Opis stanowiska pracy:
Poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko Asystenta Prezesa, który odpowiadać będzie między innymi za koordynację projektów szkoleniowych.

Zakres obowiązków:
• udział w przygotowaniu i realizacji projektów szkoleniowo-doradczych,
• budowa i aktualizacja bazy trenerów, doradców, ekspertów i podwykonawców szkoleń i współpraca z nimi na etapie realizacji projektów,
• diagnoza potrzeb szkoleniowych, monitoring i ewaluacja szkoleń,
• nadzór organizacyjny nad szkoleniami,
• pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura,
• prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych, kontakt z interesantami,
• zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
• wspieranie procesów zarządczych w firmie,
• organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych, spotkań wewnętrznych oraz przygotowywanie stosownych protokołów,
• istotny wkład w budowanie wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Wymagania:
• studia wyższe lub doświadczenie na stanowisku związanym z obsługa klienta,
• doświadczenie w pracy biurowej,
• budowanie dobrych relacji z ludźmi, nienaganna kultura osobista, doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenie sobie ze stresem i presją czasu, samodzielność, kreatywność, sumienność i dokładność,
• wysokie kompetencje interpersonalne oraz kultura osobista, otwartość, pozytywne usposobienie,
• doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym umiejętność słuchania,
• logiczne myślenie oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
• dobra znajomość komputera w zakresie MS Office,
• mile widziane prawo jazdy kat. B oraz znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.


Oferujemy:
• zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
• pracę w zgranym, lubiącym się zespole,
• miłą atmosferę i dużą samodzielność,
• duże możliwości rozwoju zawodowego,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania.

O nas...
Centrum BHP i PPOŻ. Sela, to ludzie z pasją, którzy uczestniczą w budowaniu i kształtowaniu bezpiecznych warunków pracy. Jesteśmy lubiącym się zespołem, z wysoko postawionymi celami, prężnie rozwijającym własne kompetencje, podnoszącym jakość szkoleń i usług BHP. Jesteśmy społecznie odpowiedzialni, dbamy o naszych Pracowników, społeczeństwo lokalne. Działamy w całej Polsce. Lubimy swoją pracę.

Zatrudniamy najlepszych. Czekamy na  Ciebie.

W ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, DzU nr 133, poz. 883).

Zatrudnimy Specjalistę ds. BHP (województwo lubuskie)
data publikacji: 30-10-2017

przewidywana data zatrudnienia: 12/2017

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP,
  • prowadzenie zadań służby BHP w firmach zewnętrznych,
  • tworzenie dokumentacji powypadkowej, ocen ryzyka zawodowego, instrukcji bezpiecznej i higienicznej pracy dla poszczególnych stanowisk, maszyn i urządzeń,
  • opracowywanie programów szkoleń i instruktaży stanowiskowych,
  • tworzenie rejestrów czynników szkodliwych, opracowywanie norm przydziału odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej w zakładach pracy,
  • kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • tworzenie zarządzeń z zakresu BHP,
  • prowadzenie konsultacji i doradztwa w dziedzinie BHP i inne.

Wymagania

  • studia kierunkowe w dziedzinie BHP z uprawnieniami pedagogicznymi,
  • min. dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku Starszy Inspektor ds. BHP,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość obsługi pakietów biurowych,
  • znajomość przepisów Prawa pracy ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dot. BHP i umiejętności wykorzystania wiedzy w praktyce,
  • ponadto oczekujemy: wysokiego poziomu kultury osobistej, bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych, dobrej organizacji pracy, samodzielności, zaradności,  
  • potwierdzone kursy i szkolenia w dziedzinie BHP, PPOŻ. oraz pierwszej pomocy będą dodatkowym atutem.

W zamian oferujemy:

  • pracę w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim, 
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wykonywanej pracy docelowo z systemem prowizyjnym,
  • możliwość rozwoju zawodowego (dodatkowe kursy i szkolenia),
  • zdobycie doświadczenia pod okiem certyfikowanych specjalistów,
  • narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon, materiały do szkoleń,
  • docelowo umowę o pracę na czas nieokreślony.

O nas...
Centrum BHP i PPOŻ. Sela, to ludzie z pasją, którzy uczestniczą w budowaniu i kształtowaniu bezpiecznych warunków pracy. Jesteśmy lubiącym się zespołem, z wysoko postawionymi celami, prężnie rozwijającym własne kompetencje, podnoszącym jakość szkoleń i usług BHP. Jesteśmy społecznie odpowiedzialni, dbamy o naszych Pracowników, społeczeństwo lokalne. Działamy w całej Polsce. Lubimy swoją pracę.

Zatrudniamy najlepszych. Czekamy na  Ciebie.

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.2007r o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz. 883)."

Ogłoszenia o pracę znajdziecie Państwo także na naszym profilu na Facebooku, 
Centrum BHP i PPOŻ. Sela

REKRUTACJA CIĄGŁA:

Poszukujemy do stałej współpracy Specjalistów ds. BHP, Inspektorów PPOŻ., Ratowników, Strażaków i trenerów biznesu na terenie całej Polski.
Jesteśmy elastyczni w kwestii formy współpracy. Zależy nam szczególnie na specjalistach o wysokim poziomie kompetencji, wysokiej kulturze organizacyjnej, pracujących w oparciu o wysokie standardy, z pasją i zaangażowaniem.

Osoby/ firmy zainteresowane współpracą prosimy o kontakt z Kierownikiem Biura:  
kierownikbiura@selabhp.pl

Sela Sp. z. o. o
ul. św. Kingi 5a
65-215 Zielona Góra

Tel/fax.+48 68 325 01 30

NIP: 9291732562
Regon: 978115740

Oddział Poznań
ul. Langiewicza 2/9
61-502 Poznań

W górę